Dacia Club

מועדון הלקוחות של דאצ'יה ישראל

מותג הרכב דאצ'יה, מפעיל מועדון לקוחות ומזמין אתכם לקחת חלק בחוויה!

במסגרת המועדון מתקיימים מגוון פעילויות ללקוחות דאצ'יה, בין היתר טיולי משפחות (גם לשומרי מסורת בימות השבוע), טיולי שטח 4X4, מועדון הסרט ועוד מגוון אירועים.

הירשמו למועדון ותתחילו ליהנות!
הזמנות לפעילויות ישלחו אליכם באמצעות ניוזלטר לדוא"ל ומסרון (SMS).

המועדון מיועד אך ורק לבעלי דגמי דאצ'יה

גלרית תמונות

אירועים ופעילויות לחברי המועדון
11.05.2024

טיול לרכס הכורכר של מישור החוף המרכזי

יצאנו עם חברי מועדון דאצ'יה לטיול משפחתי לאורכו של חוף הים התיכון. התחלנו בפארק אולגה ובטיול רגלי לאורך נחל חדרה עד המפגש עם הים, נהנינו ממשחק בחוף הסיני, ירדנו מהמצוק היפיפה לחוף גדור במסלול הליכה מעגלי. משם המשכנו לכיוון מכמורת עד לשפך של נחל אלכסנדר והלכנו לאורכו עד חורבת סמארה המרשימה. סיימנו בפעילות משפחתית ויצירה בטבע. מחכים לראות אתכם בפעילות הבאה

צפו בגלריית התמונות של טיול במישור החוף

13.04.2024

טיול לרמות מנשה ונחל השופט

יצאנו עם חברי מועדון דאצ'יה לטיול בנחל השופט. ביקרנו במערות והמעיינות הקדומים שלאורך הנחל, נסענו בשבילי כורכר נוחים בעמק השלום ונהנינו מתצפיות לכיוון הר תבור והרי נצרת שבעמק יזרעאל. כמובן שסיימנו בפיקניק באנדרטת הקיבוצים. היה פשוט כיף עם מזג אוויר מושלם והרבה ירוק בעיניים...

צפו בגלריית התמונות של טיול בנחל השופט

טיול בעמק יזרעאל ונחל חרוד
15.03.2024

ביום שישי יצאנו עם חברי מועדון דאצ'יה לטיול פריחות מרהיב ונופי בראשית בגבעת המורה וטיול רגלי מעגלי ליד נחל חרוד בתוך פריחת התורמוסים הססגוניים. נסענו בשבילים על רקע הנופים של עמק יזרעאל ועמק המעיינות ונהנינו מפיקניק ליד הגשר הרומאי שעל נחל חרוד.

טיול לבריכת הקצינים
29.07.2023

מועדון דאצ׳יה יצא לטייל ברמת הגולן המרתקת! טיפסנו לתלים געשיים, נהנינו מתצפיות יפיפיות וכמובן שקפצנו למים קרירים כדי להתרענן מהחום.

טיול לעמק המעיינות
17.06.2023

מועדון דאצ'יה יצא בשבת לטיול מים קרירים בעמק המעיינות ותצפיות נהדרות על העמק מהר שאול. אמנם היה חם, אבל כיף כמו תמיד.

טיול שטח 4X4 בגליל התחתון
20.05.2023

מועדון דאצ'יה יצא לטיול שטח 4X4 בגליל התחתון מעל לבקעת הירדן ועמק חרוד. טיול עם המון ירוק, פריחות, בוץ ונופים מהממים.

טיול בהרי הגלבוע
18.03.2023

מועדון דאצ'יה יצא לטיול בעקבות הפריחה הנדירה בהרי הגלבוע והרי נצרת. קיימנו תצפיות יפייפיות לעמק יזרעאל, עמק המעיינות ובקעת הירדן, שוטטנו בשבילים קסומים עם הדרכה על ההיסטוריה של ארץ ישראל.

טיול בפארק יקום ושמורת פולג
11.02.2023

יצאנו עם מועדון דאצ'יה לטייל בשמורת הכורכר של יקום ורכס הכורכר שבגדות נחל פולג. הילדים רצו והתגלגלו בדיונת החול הנהדרת של שמורת פולג, וכמובן כאשר ירדנו לחוף הים נכנסנו לשכשוך קריר בשפך של נחל פולג לים. צפו בגלריית התמונות של טיול בפארק יקום.

אירועים נוספים

צפו בתמונות מאירועים קודמים
2022

טיול ברמות מנשה
17.12.2022

חברי מועדון דאצ'יה יצאו לרמות מנשה, נסיעות בשבילים יפיפיים, הליכה רגלית בשכשוכיות מים בנחל השופט ועמק השלום וכמובן סיום עם קפה ועוגה בתצפית נהדרת על עמק יזרעאל. במילה אחת – חוויה!

טיול שטח דאצ'יה דאסטר סובב נחל צין
19.11.2022

חברי מועדון דאצ'יה יצאו לטיול דאסטרים בלב המדבר של הנגב במסלול הרפתקני לעומק השטח. טיילנו בשמורת מצלעות המכתש הגדול, מעלה העקרבים, שמורת מצוק הצינים, מעלה צין ועוד. מסע עם המון חוויות והרפתקאות בשטח. הצטרפו אלינו לטיולים הבאים!

טיול להרי ירושלים
10.09.2022

יצאנו עם מועדון דאצ'יה לסגור את הקיץ במעיינות הרי ירושלים. טיפסנו להר טייסים ולאנדרטת חיל האוויר, הגענו להשתכשך במעיין הסטף והמשכנו דרך מושב אבן ספיר בין עצי הבוסתן לבריכות המדורגות של עין שריג.

טיול לגליל המערבי
29.10.2022

יצאנו עם חברי מועדון דאצ'יה לטיול בפארק גורן שבגליל המערבי עם תצפית מרהיבה על המבצר הצלבני המונפורט, נסיעות לאורך הגבול עם לבנון, טיילנו בפארק אדמית ובמערת קשת.

טיול ירח מלא
14.07.2022

בלילה של ירח מלא, מועדון דאצ'יה יצא לשקיעה מהממת בעיר הנמל המפוארת של הורדוס. נסענו לאמות המים המפוארות שבנה וטיילנו על חוף קיסריה לאור הירח.

הדרכת נהיגת שטח בהר חורשן
18.06.2022

חברי המועדון החדשים של דאצ'יה יצאו להדרכת נהיגה בשטח בהר חורשן. הם למדו לקרוא שטח, לתכנן נתיב התקדמות, לשמור על הצמיגים מפני פנצ'רים ולהכיר את הרכב ואת יכולותיו בשטח. היסודות שקיבלו ישמשו אותם באלפי קילומטרים של טיולי שטח והנאה מהדאסטר ונופי הארץ.

טיול בשפלת יהודה
14.05.2022

בשבת האחרונה יצאו חברי מועדון דאצ'יה לטיול בשפלת יהודה. נסענו על דרך בורמה היפיפייה, תצפיות נהדרות על עמק האלה, הילדים השתתפו בהצגה על דוד וגוליית וסיימנו בארטיק קריר ביום חמים.

DACIA JOURNEY-טיול באי פלופונס ביוון
01-04.04.2022

חברי מועדון דאצ'יה יצאו למסע ג’יפים אתגרי בין הפסגות אדירות, האגמים התכולים והכפרים הציוריים בחצי האי הפלופונסי בדרום יוון. רפטינג חוויתי בנהר הלוציוס וביקור במנזרים בסביבה, טיול בתעלה הקורינתית, חבל ארקדיה, עיר הנמל נפפליו הציורית ועוד. לכל אלה התלוו טעמיו המופלאים של המטבח היווני.

08.04.2022

מועדון דאצ'יה חגג יחד את חופשת הפסח בהקרנת בכורה פרטית של הסרט "סוניק 2" ביס פלאנט חיפה.

פורים במוזיאון הילדים בחולון
18.03.2022

חברי מועדון דאצ'יה הגיעו מחופשים וצבעוניים למוזיאון הילדים בחולון, נהנינו מצילומים של תחפושות מרהיבות ומתערוכת יוצאת דופן של להקת הביטלס.

טיול דרום אדום
26.02.2022

יצאנו עם חברי מועדון דאצ'יה לטיול דרום אדום בנופים הקסומים של בתרונות רוחמה ושמורת הטבע פורה. טבלנו בתוך שדה של פרחי עירית, כלניות ופרגים, המשכנו לתצפית המשקיפה על רצועת עזה מאנדרטת החץ השחור וסיימנו בגשר התלוי מעל נחל הבשור.

טיול נטיעות בכרמל
22.01.2022

לכבוד ט"ו בשבט יצאנו עם חברי מועדון דאצ'יה לטיול נטיעות בשבילי קק"ל. מסלול רווי ירוק בעיניים, פריחה מלבבת, תצפית מרהיבה והטמנת פקעות של רקפות במדרון הצופה לים התיכון.
2021

טיול למכתש רמון
25.12.2021

במזג אויר מושלם לטיולי מדבר, יצאנו עם חברי מועדון דאצ'יה למכתש רמון לטיול בין צבעי מינרלים וסלעים קדומים והעפלנו לגבעת חרוט לתצפית של 360 מעלות על המכתש הקסום.

טיול שטח 4X4 בדיונות נחל סכר
27.11.2021

יצאנו לטיול שטח 4X4 עם הדאסטרים למסלול קשוח בדיונות של נחל סכר, נחל הד, חורבות חולצה ורחובות בנגב. לחצו כאן לצפיה בוידאו של הטיול.

פעילות חנוכה בפארק קרסו למדע
30.11.2021

חגגנו יחד עם חברי מועדון דאצ'יה את חג החנוכה בפארק קרסו למדע בב"ש. סיירנו בפארק, למדנו בסדנאות מדעיות, נהנינו ממופע וונדרוומן מרהיב וקינחנו בסופגניות והדלקת נר.

29.10.21

אחרי תקופה ארוכה שלא נפגשנו באולמות הקולנוע, שמחנו לארח את חברי מועדון דאצ'יה להקרנה פרטית של סרט ג'יימס בונד החדש "לא זמן למות" בסינמה סיטי.

טיול לעמק יזרעאל ונחל הקיבוצים
11.09.2021

בשבת הראשונה של השנה החדשה יצאנו עם מועדון דאצ'יה לטיול רטוב במיוחד בעמק יזרעאל ובעמק המעיינות. השתכשכנו בנחל הקיבוצים, עין שוקק, שביל צביקה ושמענו סיפורים נהדרים בתצפית המרשימה על העמק מהר שאול ממרומי הגלבוע.

טיול לעמק המעיינות
21.08.21

ביום שבת טיילנו עם מועדון דאצ'יה בדרום רמת הגולן, טבלנו במעיינות ובבריכות קרירות, עברנו בנקודות תצפית מופלאות וקינחנו בטיול עששיות ומורשת קרב מתחת לאדמה.

טיול ליל ירח בהר הקנאים
22.07.2021

יצאנו לדרך אל הצד המערבי של מצדה, המשכנו לתצפית שקיעה על נחל צאלים ומהשמש נפרדנו עם הנופים המרהיבים של ים המלח ומצדה מהר קנאים. כל זה היה רק הקדימון לקומזיץ מהנה וטיול רגלי עם עששיות לתצפית כוכבים מודרכת.

טיול שטח במדבר יהודה
03.07.2021

יצאנו עם חברי מועדון דאצ'יה לטיול שטח 4X4! נסענו על קווי הרכס הגבוהים, ראינו תצפיות מרהיבות במסלול מקסים בחלק המזרחי של הנגב ודרום מדבר יהודה. עברנו בנחל חימר, נחל סדום, עצרנו להתרעננות בעין פלוטית ודהרנו בנחל אמציהו בערבה הצפונית.

טיול ברמת הגולן
19.06.2021

יצאנו עם חברי קהילת דאצ'יה לטיול ברמת הגולן. נסענו להרי נפתלי הקסומים הצופים על עמק החולה והגבול הצפוני של ארץ ישראל, טיילנו בשבילים עם תצפיות נהדרות, המשכנו לביקור באריה השואג של כפר גלעדי וסיימנו עם שייט קיאקים בכפר בלום.

טיול לכרמל
04.06.2021

יצאנו עם חברי מועדון דאצ'יה לטיול קיצי בכרמל. נסענו אל מישור חוף הכרמל היפיפה, המשכנו במסלול טיול רגלי מהנה וסיימנו בפיקניק ארוחת צהרים בעין איילה.

נוף קדומים במכתש הגדול
10.04.2021

בשבת שלאחר חג הפסח יצאנו עם חברי מועדון דאצ'יה לטיול משפחתי באתרים הקדומים של המכתש הגדול, השקפנו בתצפית מהמצוק המזרחי על המכתש הגדול המרהיב. המשכנו אל מסלול הליכה קצר למעיין יורקעם הלבן, נסענו אל החולות הצבעוניים ולסיום, תצפית פנורמית על המכתש מהר אבנון. קינחנו בארוחת צהרים מהנה באגם ירוחם.

טיול הדרכת נהיגת שטח
19.03.2021

בסוף שבוע אביבי נפגשה קהילת דאצ’יה להדרכת נהיגת שטח על רכבי דאסטר 4X4 שלנו והיה פשוט חווייתי. הנהגים נהנו מהדרכה מקיפה על נהיגת שטח, ידע תיאורטי ותרגול מעשי בשטח טרשי תוך כדי התמודדות עם אתגרי הדרך שניצבו בפניהם.

טיול פריחה בעמק יזרעאל
12.03.2021

יצאנו עם חברי מועדון דאצ'יה לטיול אביבי בעמק יזרעאל. יחד עם כל משפחות המועדון טיילנו במסלול רגלי בסמוך לנחל תבור, צפינו בפריחות התורמוסים המופלאות נהנינו מצבעי האביב והפריחה המרהיבה בתצפית מהר תבור. סיימנו בפיקניק ארוחת צהריים בלב הפריחות היפהפיות. היה מושלם!
2020

טיול ליל ירח מלא בשדה בוקר
03.09.2020

יצאנו להפריח את הנגב עם הדאצ'יות שלנו, חלקנו כבוד בקברי פולה ודוד בן-גוריון, השקפנו על נחל צין עם השקיעה, טיילנו במשך שעתיים בסביבה המדברית בבור הנבטי ובנחל חוורים ואפילו ראינו כמה יעלים חמודים.

טיול מדבר וסיפורי כוכבים
24.08.2020

יצאנו לטיול לילה מרתק וייחודי במדבק. התחלנו בטיול שקיעה בהר הקנאים עם תצפיות מרהיבות לכיוון מצדה וים המלח, תצפית מודרכת במצפה עומר וסיימנו בשלל פעילויות מהנות לכל המשפחה מסביב למדורה.

טיול בשמורת אלונה
06.06.2020

נפגשנו בגני הנדיב, נהנינו מקפה וארוחת בוקר ויצאנו לטיול הליכה במים הקרירים באחד המקומות הסודיים של שמורת אלונה.

הדרכת נהיגת שטח
22.05.2020

בעלי דאצ'יה דאסטר 4X4 יצאו להדרכת נהיגת שטח מאתגרת, מהנה ומקצועית באזור בת שלמה, הר חורשן ונחל דליה. ההדרכה כללה לימוד תיאורטי של מערכות הרכב ושליטה בתפעול 4X4 וכן את השלב המעשי של נהיגה בעליה, ירידה, שיפוע צד, מעבר תעלה ועוד.

טיול 4X4 לים החולות
21.02.2020

10 דקות דרומית לבאר-שבע יש ים של דיונות ושבילים חוליים. יצאנו ברכבי דאצ'יה דאסטר 4X4 לנסיעת שטח בדיונות הקטנות והמרהיבות במרחב שרובות שמורת טבע ושטח אש וחלקו מגרש משחקים מחול הכי כייפי בארץ. לאורך המסלול עברנו באתרים היסטוריים מרשימים.
2019

6.12.2019

סופ"ש מהסרטים - טעימה קטנה מההקרנה הפרטית שהייתה למועדון דאצ'יה ביס פלאנט חיפה בשישי האחרון. תודה רבה לכל המשתתפים! נתראה בפעם הבאה

טיול טבע ונוף לגוש משגב
23.11.2019

יצאנו לטיול משפחתי במצפים המיוחדים של גוש משגב. פתחנו בנסיעה לצומת המוביל ותל נחתון, שם נהנינו מתצפית על מאגר המים הגדול של נטופה. המשכנו בנסיעה מפותלת לאורך נוף יפהפה לכיוון יודפת העתיקה, שם ירדנו לסיור רגלי ושמענו סיפורים מרתקים על המרד הגדול של היהודים ברומאים. לסיום, נסענו על קו הרכס וצפינו על העמק ונהנינו מפיקניק ארוחת צהריים.

מסע אתגרי להרי הקרפטים
23-27.10.2019

חברי מועדון דאצ'יה יצאו למסע של 5 ימים בין הנופים המרהיבים של רומניה והרי הקרפטים. את מסלול הטיול המרתק עשינו ברכבי דאסטר ונהנינו מהתרבות המקומית, הנופים ומטעמי המקום האותנטיים. היתה חווייה מדהימה!

טיול שטח לרכבי דאסטר מערד לים המלח
25.10.2019

חברי המועדון נרגעו מתקופת החגים ויצאו לטיול שטח חווייתי. יצאנו מערד לכיוון ים המלח ודרום מדבר יהודה. המשכנו בנהיגת שטח ברכבי הדאסטר שלנו לאורך המצוקים ונהנינו מתצפיות נוף מהממות. אלה היו חוויות בלתי נשכחות!

טיול לבוסתנים ולמעיינות בהרי ירושלים
14.9.2019

בטיול עברנו דרך בוסתנים שופעי פירות בשלים בצד אחד, ודרך מעיינות ובריכות מהצד השני. הלכנו בנקבה הצלבנית וטבלנו במעיין עין לבן. בין בוסתן למעיין, נהננו מתצפיות מרהיבות ומסיפורים מרתקים על העבר, ההווה והעתיד של ההרים הירוקים.

מועדון הסרט אנגרי בירדס 2
28.8.2019

הקרנת בכורה מיוחדת לחברי מועדון דאצ'יה ובני משפחותיהם של סרט האנימציה "אנגרי בירדס 2" בסינמה סיטי גלילות.

טיול מעיינות ברמת הגולן
6.7.2019

ביום קיץ חם יצאנו להתרענן במעיינות הקסומים של רמת הגולן. התחלנו במצד עטרת הממוקם על גדות הירדן ושמענו סיפורים על אבירי המסדר שהקימו אותו. רחצנו בנהר הירדן, טיפסנו להר בנטל ומשם לנקודת הריענון האחרונה בעין תות. היה נפלא!

טיול שטח 4X4 במדבר יהודה
8.6.2019

יצאנו לטיול שטח חוויתי ברכבי דאסטר 4X4 בחלקו הצפוני של מדבר יהודה. עלינו טיפוס קשוח, נסענו על הציר המאתגר לתצפית המרהיבה על מנזר המרסאבא, טיפסנו להר מונאטר וסיימנו בנחל פרת ובטבילה באמת המים של עין קלט.

טיול בירושלים
31.5.2019

יצאנו לספוג את אווירת העיר המיוחדת,
טיילנו בימין משה, שכונת נחלאות וקינחנו עם פירות מתוקים בשוק מחנה יהודה.

טיול לעמק המעיינות ונחל הקיבוצים
17.5.2019

ביום לוהט וחם יצאנו להתרענן בטיול מים בנחל הקיבוצים. צעדנו בתוך המים הקרירים, השתכשכנו בבריכת הקצינים וגלשנו בצינורות הבטון ובמגלשות מים. היה רטוב!

טיול פסח להר הגלבוע
22.4.2019

התחלנו בשבילים הכפריים המקיפים את הגלבוע, טיפסנו לגלבוע עם הרכבים בשביל המוביל עד הר שאול, השקפנו על הנוף המרהיב של עמק המעיינות. יצאנו לסיור רגלי סביב הר שאול עם תצפיות נהדרות לעמק יזרעאל והתרשמנו מתחנות הרוח המפיקות חשמל באופן אקולוגי וייחודי.

פעילות פורים בטכנודע
22.3.2019

אז למה לא כל יום פורים? קרנבל פורים של מועדון דאצ'יה בטכנודע חדרה. מסיכות, רעשנים, קסמים ומדעים.

טיול ליום האשה
8.3.2019

טיול שטח בהר הכרמל ועוספייה - מסע נשי ועוצמתי בדרכי נוף מרהיב ומחוויה דרוזית מרתקת!

טיול דרום אדום
22.2.2019

לרגל מזג האוויר הנעים ועונת הפריחה, יצאנו עם מועדון דאצ'יה לטיול משפחות מרהיב בין מרבדי הכלניות של צפון הנגב. נכנסנו לעומקה של שמורת פורה בין שבילי עפר מוקפים בגבעות "טלאטביז" ירוקות, טיילנו האוויר הצח בין בתרונות ירוקים, מחשופי סלע לבנים, בארות מים ושרידי מסילת הרכבת העות'מנית.

סדנת בישול בטבע
1.2.2019

פברואר התחיל בענק בעוד פעילות מיוחדת של מועדון Dacia! והפעם.. סדנת בישול פויקה בעמק האלה. שטפנו, חתכנו, תיבלנו, ערבבנו, יצאנו לטיול קצר באזור המקסים של עמק האלה עם תצפית עוצרת נשימה על האזור וכשחזרנו כבר הכל חיכה לנו מוכן, מבעבע וריחני. אז אם נסכם היה לנו כייף ביחד, מאוד מעניין, הרבה מרתק, ובעיקר טעים מאוד!

טיול נטיעות טו בשבט
19.1.2019

אז מה היה לנו שם? היה לנו נוף מדהים מהר הכרמל, מסלול הליכה מקסים ויוצא דופן על פני הר געש תת ימי קדום וסיימנו בנטיעת שתילי רקפות באחד השטחים היפים בכרם מהר"ל.