לא באמת חשבנו להתחיל ישר עם טיפוס תלול על סלעים. הדרכה רצינית חייבת להתחיל עם הפרק התיאורטי. המנועים כבויים, כולם שולפים כיסאות שטח מתקפלים או פורסים מחצלת, מתרווחים בצל העצים ודרור תופס פיקוד.
דרור, כמו יחיאל, הוא איש שטח מסוקס, ותיק ומנוסה, שכבר ראה הכל. הוא ראה רכבי שטח רבי יכולת שבידי נהגים לא מנוסים נתקעו בשטח וגם נהגים מקצוענים שצלחו בקלות מעברי הרים קשוחים עם מכוניות בסיסיות לגמרי. "השאלה אינה אם הצלחת לעבור מכשול – אלא איך עשית את זה", מתפלסף דרור ומוסיף: "אנחנו לא באים לתקל מכשולים או לכבוש שטח, אנחנו באים להתמזג עם הטבע, אם אנחנו נתקלים במכשול, נעשה הכל כדי לעקוף אותו ולא להתעמת איתו".
דרור לא מפספס אף מידע חשוב. הוא מסביר איך הרכב בנוי, מלמד על משמעות העברת הכוח לגלגל אחד, ואז לשני גלגלים ולהנעה לכל הגלגלים. הוא מסביר על היגוי, דיפרנציאלים, גירים, שיטות של הנעה כפולה, מתלים, מומנט וזוויות גישה ונטישה - וגם על הייחודיות של הדאסטר כמכונית עם יכולת אגדית בשטח. מבחן הסמארטפון מגלה עד כמה מרתקת הרצאתו של דרור: עשרות אנשים מקשיבים לו בקשב רב מבלי להציץ בסמארטפון אפילו פעם אחת.