מכונית סופר-מיני פופולרית כיום בישראל היא טויוטה יאריס. ראוי לזכור שכיאה לסוג מכוניות שממדיהן גדולים הרבה יותר מאלו של מכוניות מפלח המיקרו, טויוטה יאריס היא גם מכונית הרבה יותר יקרה מהפיקנטו. הגרסה הזולה ביותר של טויוטה יאריס, עם תיבת הילוכים אוטומטית ומנוע 1,500 סמ"ק, עולה, נכון ליוני 2019, כ-103 אלף שקלים, כלומר כ-36 אלף שקלים יותר מסנדרו האוטומטית.
מנוע היאריס אכן מעניק הספק גבוה יותר מזה שבסנדרו (112 כ"ס לעומת 90 כ"ס בסנדרו טורבו האוטומטית), אולם הדבר כלל אינו ניכר בביצועים ביחס לגרסה המקבילה לו, כלומר האוטומטית. היאריס מאיצה ל-100 קמ"ש ב-11.2 שניות והסנדרו, למרות נחיתות ההספק, מאיצה מהר יותר – ב-11 שניות. המהירות המרבית זהה – 175 קמ"ש. אחת הסיבות ליתרון הביצועים של הסנדרו, למרות ההספק הנמוך יותר, היא באותו מומנט שהזכרנו קודם, שעושה אותה מוצלחת יותר גם מהיאריס, שהיא בעלת מומנט נחות ובסל"ד גבוה יותר, שהופך את כוחה לזמין פחות.
האם ביאריס, שעולה כל כך הרבה יותר מהסנדרו, מקבלים ממדים גדולים יותר? טבלת הנתונים מוכיחה את ההפך. סנדרו רחבה בכ-4 סנטימטרים משמעותיים, מעניקה רוחק סרנים גדול בכ-8 סנטימטרים ואורכה הכללי גדול בכ-11 סנטימטרים. גם תא המטען בה גדול משמעותית – 320 ליטר לעומת 286 ביאריס. אין דרך אחרת להציג זאת: למרות שטויוטה יאריס מכונית יקרה הרבה יותר, דאצ'יה סנדרו היא מכונית גדולה משמעותית ממנה.